Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Bådbiksen.dk?

Bådbiksen er en forhandler af kvalitets bådudstyr til ærlige priser. Måske kender du os som Marine-Shop.dk – vi hed nemlig Marine Shop indtil Marts 2020. MarineShop blev startet i April 2019, og har siden skiftet ejer, hvorfor navnet også blev skiftet. Vi har samme gode priser, kompetente service og store udvalg, som da vi startede – nu hedder vi bare Bådbiksen 😊

Hvad er jeres returneringspolitik?

For at returnere din vare, skal du give os besked herom på e-mail: info@baadbiksen.dk

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforingelse af varen. Kontakt os endelig, såfremt der er spørgsmål til returnering.

Hvad er mine leveringsmuligheder?

Vi samarbejder med PostNord, og du kan vælge at få din vare leveret til din nærmeste PostNord Pakkeshop, eller direkte til døren. Leveringspriserne afhænger af, hvor meget du køber for. Det er væsentligt billigere for os, at levere til en Pakkeshop, hvorfor dette også er billigere for dig. Ved køb for over 1000 kr., får du leveringen gratis.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi bruger heldigvis ikke brevduer, så mange af vores forsendelser bliver leveret til kunden indenfor 24 timer 😊 Du bør dog påregne 1-3 hverdage, fra din ordre er placeret, til den ankommer til din valgte leveringsdestination.

Hvor ligger jeres forretning?

Bådbiksen har ingen fysisk forretning. Dette er et aktivt valg, som vi har taget, da vi gerne vil kunne tilbyde de bedst mulige priser. Vi har hverken lager eller fysisk forretning – alle ordre bestilles direkte hos leverandørene, hvilket gør 2 ting:

  1. At vi kan tilbyde et væsentligt større udvalg, da vi ikke begrænses af selv at skulle lagerføre varene,
  2. At vi kan tilbyde væsentligt bedre priser, da vi ikke har omkostninger til forsikring af lagerførte varer, husleje, personale og lignende omkostningstunge poster.

Vi ville meget gerne kunne byde dig ind til en kop kaffe i vores butik, men vi føler, at det er bedre for os at kunne tilbyde ærlige priser – så må vi tage kaffen en anden god gang 😊

Jeg har ikke modtaget min ordre. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din ordre 3 dage efter afsendelse, så kan du kontakte os på e-mail: info@baadbiksen.dk – Hvis ordren er afsendt, bør du kunne spore den med det Track and Trace nummer, du modtog på e-mail. Vi kigger dog gerne på det for dig, så kontakt os endelig hvis du har spørgsmål.

Jeg kan ikke finde det, jeg mangler til min båd. Kan I hjælpe?

Det korte svar er Ja! Det kan vi 😊
Vi har adgang til over 12.000 varenumre hos de bedste leverandører af bådudstyr i Skandinavien. Vi forsøger hele tiden at udvide vores sortiment her på hjemmesiden, men 12.000 varenumre er rigtig mange, og det er desværre ikke alle vi har fået på hjemmesiden endnu. Hvis du mangler noget specifikt, så kontakt os endelig på e-mail, så forsøger vi gerne at hjælpe. E-mailen er: info@baadbiksen.dk

Hvordan kan jeg betale for min ordre hos Bådbiksen?

Vi mener at det skal være så nemt som muligt at betale for dine varer. Derfor tilbyder vi 3 metoder:

  • Kortbetaling med Visa og Mastercard
  • Mobilbetaling med Mobilepay – perfekt, hvis du sidder på mobilen i forvejen
  • Viabill - med Viabill kan du udskyde betalingen og/eller afdrage månedligt - i mange tilfælde uden renter
  • Bankoverførsel

Bemærk, at såfremt du vælger bankoverførsel, vil din ordre ikke blive afsendt, før vi har modtaget pengene på vores konto. Der kan derfor være små forsinkelser ved valg af bankoverførsel.

Vi håber denne liste svarede på dine spørgsmål. Hvis ikke, så kontakt os endelig på e-mail: info@baadbiksen.dk – vi er her for at hjælpe 😊

Med sejlerhilsner

Bådbiksen